Alla inlägg under april 2014

Av Lula Julia-Marketta - 30 april 2014 23:12

Aa nu är jag i Stocholm åkte hit idag .... tuvär har jag inte sett nån valborgs brasa ;( missade den 

mina vänner ringde så frågade om jag ville dra ut å jag sa ja så nu sitter jag i nått jag jävla parkeringshus i stokholm .... Hahahha as kul 

Av Lula Julia-Marketta - 29 april 2014 17:45

att man kan kan va så arg ...

bråkade nyss med pappa ... han kom hem från jobbet å var på dålig humör, sen gick han ner i tvättstugan där jag hade sat

kläder i torktumlaren som inte blev tort ... och jag har aldrig kunnat få sånt helt tort förut bode jajg själv med papa och då fick jag tväta, damsuga göra allt helt änkelt för han jobbade ofta borta ett par dygn i veckan 

och då satte jag igång tumlaren 2 ggr för att de sulle bli tort men de han jag ju inte nu så han började bråka med mig om at jajg slarvar och sen om något jävla lakan som jag inte hade lagt i tvätten jag hade lagt de i skåpet ...

så de bråkade vi om sen bråkade vi om at jag MÅSSTE hålla mitt rum städat för att " jag är den vuxna av oss occh när jajg säger till dig ska du se till att det blir så unga fröken " han säger att jag skiterr i allt han och min plas mamma säger men de e inte sant jag kämpar röven av mig för att va alla andra till lags och alla som känner mig bra vet det .

så höll jag på att bli av med mina garderobs dörrar han sa att om jag inte börjar sköta dä och stänga som efter dig så tar han bort det för " om du inte ens orkar öppna och stänga garderobsdörrarna så behöver du inte ha dom där alls " 

och de var nära att jag blev av med min mobil en vecka som bestraffning



antagligen en jävla massa stavfel men de struntar jag i jag  var bara tvungen att få skriva det .... 

Av Lula Julia-Marketta - 29 april 2014 16:11

så nu är jag hemma och sitter och speler lite minecraft på xboxet och har ganska tråkigt ... vet ine riktigt vad jag ska göra så jag bara flyger runt lite ...

idrotten idag var riktigt tråkig men jag var duktig jag sprang hela tiden utom när jhag gick men jajg kämpade på iallafall ...

min lärare SURA lärare var stålt över min insatts 


han är aldrig glad och ler inte ofta ... han skrämer faktist mig å han gillar inte mig så särskilt mkt pga. att jag inte är med så väldigt mycket å jajg kämmpar inte heller särskilt hårt 


  


Av Lula Julia-Marketta - 28 april 2014 21:49

det här är ju mitt första inlägg altså och då valde jag ett random ämne så då blev det tänder

asså är det någon som faktist borstar tänerna i 2 minuter ???

jag borstar mina på under en minut har faktst inte tagit tid men de kan jag göra imorrn ... 

jag borstar snabbt tills allt känns lent. å så skölj med vatten jag tatr inte listerin eller så för jag gillar det inte så väldigt mycket ...

   visligen har jag lagat 3 av mina 4 hörntänder och ska laga den fjärde om ett par månader tror jag ... har på känn av att jag lär bosta bättre de gör nämligen ont i fler av mina tänder vilket inte är så väldigt bra.... 




det börjar väll bli dags att gå och lägga mig nu då ... första lektionen är ju idrott imorn och det blir ute oxå det ska INTE bli skönt !    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards