Alla inlägg under september 2014

Av Lula Julia-Marketta - 3 september 2014 13:51

åh är så arg just nu jag har gort en dum sak å jag skule berätta de för den personen jag riskerade at såra men jag hade bärettat de för en kompis innan å den jävla subban berättade för den sårade personen som nu är jätte arg på mig .... 

och min "vän" fattar inte ens att han förstör vår vänskap han tror att vi aldrig varit vänner 



fan vilken jävla vänskap .... åhh 

jag har lefte hela livet åt att försköa att få¨vänner å altid misslyckats nu skiter jag i allt igen jajg kommer bli som jag var förr å bara vara i min bubla å om nån kommer för nära så backar jag ... jag ska åter bli en tönt !

Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards