Alla inlägg under juni 2014

Av Lula Julia-Marketta - 11 juni 2014 17:00

Avslutningen avklarad då.

yes äntligen! kyrkan är sååå tråkig den är för stor så man hör inte ett dugg av vad som sägs där framme å så sitter min klass alltid så långt bak att de inte syns vad som händer så jag satt messt å kollade på precis ALLT  annat en vad jag skulle å läste "protokollet" minst 50 gånger men nu e allt slut å jag börjar inte en fören efter sommaren ....



 


avslutnings bilder   

Av Lula Julia-Marketta - 7 juni 2014 21:15

jahopp då blir man sjukt sjuk innan skolavslutningen ....

jag fick väldigt ont i magen å hamnade på sjukhus .... 

fick ha en jätteful blå skjorta men den var såååå skön att jajg inte ville ta av den med jag stannade bara på sjukan över natten ....


 

Av Lula Julia-Marketta - 2 juni 2014 21:55

har varit på bröllop nu i helgen men min mobil dog så min enda kära läsare får ingen bild på detta men hoppas 

jag och min kusin dansade på bröllopen och sjöng en låt (med min seenskräck var det ett helvete)

men de gick bra iallafall gorde bara fel en gång hehe 


sången vi sjöng 

Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards