Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Lula Julia-Marketta - 19 maj 2014 21:07

nu läggs dehär upp sent det är från i fredags men jag har varit hos mamma ... men jag kommer till det 


kl 06.50 vaknar jag av att jag är sjukt jävla svättig jag går upp ur sängen dricker vaten och går och morgon kissar... klart som fan ska mens ha komit mitt i natten  och förstört HELA mina trosor 

kul morgon på en lång och tråkig dag ? ( svaret är nej )   

på NO:n ska vi disikera ett     

jag fick gå utanför jag klarade inte av att se ett sött djurs hjärta ligga där o bli skuren i 

jag var övertröt och gick runt och gäspade 24/7 


jag skulle åka till mamma så jag var tvungen att gå deräckt hem och INTE vänta tills koppens buss åker som jag altid gör å har gort nästan varje skoldag dom senaste 7 månaderna 


jag fick brotom när jag var hemma att packa ihop allt och glömde 2 viktiga saker 

1. min dagbok ( som jag inte skrivit mycket på sen jag startade denna blogg ) ( som bara min kille läser endå -.-")

2. Noppraren som jag skulle ge tillbaka till mamma


jag gick ut till bussen och när bussen kommer missar han mig och stannar inte för mig med en lossas mamma som är ute med väninor och inte kan köra mig i till norrköping och en pappa som för tillfälet är i gävle 

sså ringer jag  i ren desperation till östgötatrafiken och klagar lite och dom beställde en taxi till mig jag sneglade lite på pris mätaren och MIN resa som anars skulle kosta MIG 48 kr eller något sånt kostar östgötatrafiken ca 786 kr 


när jag kommer hem till mamma är jag hungrig och inte sugen på det mamma hade färdigt men jag tog lite endå och av någon anledning la mamma up till mig ... jag är väldigt petig med hur min mat ligger på talriken och hon la all köttfärs uppe på pastan och inte brevid som jag har gort dom senaste 3 åren ...


när jag sedan ska blogga om det från familjens ipad så vill den inte låta mig skriva så jag skiter i det 


tror det var den typ sugigaste fredagen på länge jag lägger ut lördagen imorgon orkar inte nu å de får ni veta om imorn jag ska altså lägga upp " lördag , söndag och måndag + tisdag imorgon ... 



en sak till har hittat den sötaste smilysen EVER!!!!!!!!!   

vist är den underbar ?

Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards