Alla inlägg den 12 juni 2016

Av Lula Julia-Marketta - 12 juni 2016 23:15

Att känna någon nära som tar droger kan fan va jobbigt... att känna sig sviken för att han är hög hela tiden känns jobbigt för mig... Jag vill så gärna ha honom nära mig men samtidigt stöta honom ifrån mig, att inte veta när man kan planera att umgås för man hälst vill avstå från hans drogmissbruk gör det svårt att hålla upp kontakten... 

Jag vet inte riktigt alls hur jag känner mig inför detta, jag vet att varje gång jag fått veta att denna person drogat så blir hjärtat tungt å känns som om det ham ar i halsen,tårarna bränner innanför ögonlocken och JAG mår dåligt men vet heller ingen att prata med om det 

Av Lula Julia-Marketta - 12 juni 2016 12:18

 

  

äntligen kommer skön sommar värme. I detta nu sitter jag halvnaken på pappas balkong och kokar i skolan 

för en liten stund sen skrev en gammal kompis och undrade om jag ville hänga på till en av affärerna som vi brukade gå till å d e ju klart jag ville det.... Så vi gick tillsamans tll netto och jag hade ju inget val än att köpa en stor påse godis hahah vi älskar dessa godisar och brukade altid köpa dom när vi gck i 9an å skräpa ner hela jävla skolan med papprerna ^^ 



Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards