Alla inlägg den 1 juli 2016

Av Lula Julia-Marketta - 1 juli 2016 23:03

Att det är så lätt att vara arg på någon. 

Någon som sårar dig men sen inte fattar det och inte ens nästan tar åt sig när man försöker prata med honom

" jag vill bara prova lixom "

" aha jag vill bara prova cutta upp hela benet?" Är det lika okej då eller?? 

för fan nej d e fan inte okej men om jag skulle va lika kall med mina svar skulle vi aldrig kunna träffas. 

Man måste va berädd att ändra sig lite för att få ett förhållande att funka. 


Men ärligt så tvivlar jag på att vi håller tills skolan börjar igen... Jag älskar honom otroligt mycket och han säger att han gör det tillbaka men hans handlingar är mer som Om han var singel och fick bästäma helt själv över sitt liv han måste tänka lite på mig. När jag endå har kommit på en kompromiss så bara bryter han dom enda två reglerna och sen försöker ljuga om det. 


Jag tror inte att detta kommer funka om inte han är berädd att ändra sig lite bara lite, jag begär ju inte att han ska sluta helt bara se till att hålla sig till dom två ända reglerna 

Presentation


välkommen hit
mitt namn är Lula, jag är liten och lite lustig. jag har en gigantisk recept sammling som jag planerar att långsamt dela med mig av. för min egen skull men jag hoppas även att du kan njuta av detta.

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards